на 18.06.2020 (четвъртък)
ПРОГРАМА
Продължителност на обучението: 3 часа
09:30 – 10:00 ч. Регистрация на участниците
10:00 – 13:00 ч. Семинарни занятия
1. Производство по стабилизация – нов инструмент за подпомагане на предприятията в затруднение
2. Откриване на производство по стабилизация – правни основания, процедура, документи;
3. Ефекти от откриване на производство по стабилизация;
4. Участници в производство по стабилизация и техните права
5. План за стабилизация
6. Дискусия и практически въпроси.
Лектор: Адв. Димитър Тодоров, Адвoкатска кантора „Тодоров ЛЛП“
Адвокат Димитър Тодоров е синдик, вписан в утвърдения списък към Министерство на правосъдието на Република България на лицата, които могат да бъдат назначавани за синдици. Той е участвал в работните групи към Министерство на правосъдието, приели последните изменения в областта на търговската несъстоятелност, както по отношение на промените в правната рамка на производствата по търговска несъстоятелност, така и при въвеждане на инструмента на производството по стабилизация в българския правен мир. Участвал е още при изготвянето на доклади във връзка с правата на кредиторите и производствата по несъстоятелност както на Световната банка, така и на Международния валутен фонд.
В областта на търговската несъстоятелност, адв. Димитър Тодоров притежава богат опит като синдик. Като адвокат е консултирал и представлявал различни бизнеси – както предприятия в затруднение, така и кредитори, целящи да защитят своите права.
Завършил е 2 магистратури в Университета на гр. Ница „София-Антиполис“ (Франция). Упражнява дейност като адвокат, като синдик и като представител по индустриална собственост (марки и дизайни).
Форма на провеждане: уебинар
В деня на курса участниците ще получат код за достъп и ще могат в реално време, в насрочения час да участват в уебинара и задават своите въпроси.
Препоръчваме Ви да използвате браузър Google Chrome.
Минимално техническо оборудване на участниците:
– компютър;
– стабилна интернет връзка.
Цена: 80 лв. без начислен ДДС (96 лв. с ДДС).
Цената включва
– презентации предоставени от лектора.
Плащането се извършва: по банков път, до 3 работни дни преди началото на обучението.
Организация: “ЕКОВИС ТРЕЙНИНГ ЕНД ИВЕНТС БГ” ООД
Банка: ОББ АД
Сметка: BG 79 UBBS 8002 1018 1537 10; BIC: UBBSBGSF
За преведената такса ще Ви бъде издадена фактура.
Регистрация:
• За да участвате в курса е необходимо да се регистрирате директно чрез on-line формата по-долу или да се запишете на телефон: 02 818 58 58; 02 818 58 81, или на email: office@ncle.bg или office@ecovis.bg.
РЕГИСТРИРАЙТЕ СЕ ТУК